ons-sönd.

Onsdags så satt jag, bells, sofie, sara, malin, caisa & bella
på min altan och drack vin och snackade massor, trevligt! =)
Torsdags så satt vi hemma hos Caisa och spelade monopol
i nästan 4 timmar, det va jag, malin, caisa & johan som spela.
Fredags så drog jag, caisa, linn & agnes in till paulina som var
ensam hemma, det var folk där när vi kom dit & det blev lite party,
jag och fia drog till ingela medans dom andra drog ner på stan
och sen när alla drog från ingela så kommer jag inte ihåg så mkt
tyvärr =/ Jag har aldrig mått så sjukt dåligt som jag gjorde den
kvällen.. och jag vet INTE om jag fick i mig nånting annat än det
jag skulle dricka den kvällen, men jag hoppas inte det! Tur att man
har vänner som tar hand om en när allt bara bli kaso! Jag kände
mig lite handikappad, men jag kom i allfall hem till mig sköna säng!
Jag har iallfall lärt mig att aldrig lämna glaset om man inte har koll.
Lördags så var jag, caisa, linn & jennie hemma hos caisa och satt
och myster ute på hennes altan.. Sen fick vi något ryck och drog in
till stan vid 5 i 1 och sen dra hem från stan med samma biljett(?)
klockan 2, och det gick faktist.. För busschaffören va snäll i natt!
Sen drog alla hem och sov, jag somnade kanske runt 4 eller 5.
Söndagen är nästan över och i dag fick jag äntligen min mens!
MEN jag ångrade faktist att jag längtat så mkt efter den ( bara för
att det har vart försenad i 3 dagar) FÖR jag hade så fruktansvärt
ont i magen.. Jag tror inte jag har haft en sån smärta sen i Juli
förra året då vi skulle till Västerås.. Jag kunde inte sluta gråta?
Jag stog i duschen i nästan en halv timme och spolade varm
vatten på min mage för att smärtan skulle gå bort, men det funkade
inte! Tog 2 Ipren och dom tog efter 2 timmar?! Ska man behöva lida
i två jävla timmar :P haha! Men nu är det i allfall över ;D sköntskönt.
Nu ska jag klä på mig lite vanliga kläder och sen dra ut tror jag.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback