Lördag

Jahaja, så sitter man här igen vid datorn. Undra vad man ska hitta på?
Ska nog dra till Caisa sen för hon ville att jag skulle följa med och köpa
glass.. Vilket jag är jätte sugen på! ELLER jag är jätte sugen på en film
kväll med massa godis, chips & läsk MINUS chips för det är inte så gott,
man liksom tröttnar på det eftersom man ätit det i hela sitt liv. Jag vill att
mina brudar ska komma hit ikväll, Caisa Malin och Sofie.. Men Malin ska
väl förmodligen plugga, Sofie kan typ aldrig för hon ska väl festa så då är
det bara jag och Caisa kvar som för det mesta alltid har tid, eller vi gör så
att vi får tid.. För det finns ju faktiskt saker man kan skippa ibland. Aja, om
ni läser min blogg så kan ni ju alltid höra av er, slå en pling eller nånting.

I går då? Va med Caisa, Smurfy, Teqla & Linda. Det va helt ok. Sällskaps
drack, inte värsta röj röj dricka, utan bara tog det lungt, drack och snacka.
Vaknade i en varm jävla säng, KONSTIGT LINDA? Sov med kläderna, haha.
Tog en glas vatten och gick ut på balkongen och tog en cigg, det va skönt.
Sov högst 2 timmar i natt så när jag kom hem så vare bara och lägga sig
igen och försöka somna om vilket va super svårt! Det kändes seriöst som
att jag typ skulle svimma av trötthet eller nånintg, men till slut somna jag! =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, Hejdå.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback