Ledig!

Så himla skönt och va ledig från skolan i 4 dagar nu!

I går satt jag, Caisa, Sofie, Sara, Bells, Bella & Malin ute på min
inglasade altan och snackade och drack vin! =) Det va myysigt!
En helt perfekt onsdags kväll, Fast slutade dock lite tidigt men vi
hade trevligt ändå! Ni kan ju kolla in bilderna på min bilddagbok.
http://maagiskt.bilddagboken.se/

I kväll blire och åka till Caisa, eller? Måste isåfall åka ner till konsum
och köpa lite snacks! :) jag är super sugen på godis! Fast gissar nog
att det blir popcorn, min nya favorit. Är så trött på alla godis sorter och
allt som har med chips och göra. Fast lite choklad skulle inte sitta fel.

Aja, ska väl fixa mig lite nu sen dra.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback