Fuck off

Jag lovade mig själv att det inte skulle bli såhär ju? Men nu sitter
jag ändå här helt.. helt.. lost och förvirrad! Jag försökte verkligen
att trycka in skiten långt åt helvete, nästan så det inte existerade,
men den lyckades trycka ut sig själv, igen. Why? Har jag gjort nåt
dum och ska straffas nu för det eller vad är problemet? Och det är
så himla frustrerande när man vet att man absolut inte kan göra ett
dugg åt det.. Jag kan inte göra ett jävla skit åt det och det gör mig så
himla piss off och irriterad. Men det är väl såna saker man ibland
möter här i livet. Varför ska det finnas? Varför kan man inte bara få
vara i fred hela livet utan att någon annan ska rubba ens liv. Det är
så sjukt hur en person, BARA en person kan påverka ens liv och
rubba hela fucking jävla systemet där uppe i huvudet. Aja, nog om
det. Jag tror faktiskt inte att Caisas och mina planer kommer gå
i verk, jag har redan börjat ge upp.. Och det har bara gått högst 2
dagar.. Det ser inte ljust ut och kommer nog inte göra det på ett
bra tag. jag verkligen hatar skiten, och sånt skit borde inte finnas.

/ En frustrerad Linda!

Kommentarer
Postat av: caisaaa

Det kommer att fungera! Och han KOMMER att inse att han måste prata med dej snart. Annars så får vi hitta på något drastiskt. det där löser vi sirru! ;) det kommer alltid att finnas personer som fuckar upp hela systemet, så är det bara.. tyvärr. :/

2007-05-23 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback