En tisdag kväll.

Nu har mörkret och tystnaden lagt sig över Vingåker och jag
sitter här vid datorn och har super tråkigt. Gå och lägg dig då?
Nej, för jag måste vänta tills klockan blir 5 över 12 för då börjar
sex and the city =) SEN kan jag gå och lägga mig.. Om jag kan
somna, råkade somna förut vid 4 och vaknade inte förens vid
7 (a) dåligt! Men vad ska man göra när skolan tar kål på en?

Jahaja, vad ska jag skriva mer? Det finns ingeting och skriva,
eller egentligen finns det jätte mkt och skriva men det är tyvärr
för privat och skriva i bloggen där allt och alla kan se vad man
skriver.. Så vi skippar den delen va! Tar det med dom närmaste.

-
Förvinn från mina tankar! Bort bort, långt bort.. Långt här i från
där jag inte kan se dig eller höra talas om dig, MEN varje dag
blir jag påmind. Kan man inte ha någon såndär delete knapp
på huvudet som man kan trycka på om man vill att nånting ska
förvinna från ens huvud?! Fan va smart det skulle va och så mkt
enklare det skulle bli, man skulle liksom kunna gå vidare i livet
och inte stanna upp och tänka på massa skit, låter som en dröm.
Men life goes on, man kan ju inte gräva ner sig precis för en sak.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback