En Fredag

Gjorde nationella i dag, aså sug?! Andra delen var mktmkt lättare.
Inga mer kommentarer mer än att jag suger på matte(?!) suck.

Jahaja, nu äre kväll.. En fredag kväll.. Och jag sitter hemma och har
super duper tråkigt. Någon som vill hitta på nånting?! Lite sen och
fråga kanske (a). Jag va nyss en stund hos Caisa oså och tidigare
va jag ute med Malin & Caisa och satt och snacka lite, myyyyyyyyys!

I morgon blire lilli all day loong! Och det gillar vi. Kanske ut på kvällen?
Planerna ändras ganska fort timme efter timme.. Får se vad vi är sugna
på. Men vi har fortfarande ingen dricka i såfall? Systemet stänger ju super
tidigt i morgon. Aja, det löser sig alltid på något sätt. Annars blire chill-lörd.

Min faster, hennes man & lilla kusinen är här så ska va social med dom nu.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback