Böcker

image58   image59                              image61

Jag funderar på och köpa dom här två böcker. Någon som tycker
någon av dom är bra? Har hört att Magdalenas bok ska vara bra
i allfall, men Linda rosings bok? hm.. Det är i såfall om jag köper
dom i pocket form, då är dom ungefär 80:- billigare! Och då om
jag kanske ångrar mig så kommer jag tänka att det va tur att jag
inte köpte dom i Inbundenform. Jag har ju redan Carolina gynnings
bok och det va väl sisådär, både bra och dålig! Ibland va den jätte
seg och läsa och ibland gick det fort för att det va intressant. Jaja,
får se hur det blir! =) Isåfall får pappa pengar på tisdag och då kan
jag fråga om han kan betala dom! (a) Det blir 97:- samanlagt med
frakt och allt och det är väl inte så pjåkigt pris? Tycker inte jag iallfall.
Någon som verkligen rekommenderar dom här böckerna?

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

maggans bok är as bra! jag kände väldigt mycket av henne också eftersom hon skriver om kungsängen där jag bor. Men dom andra två böckerna skippar jag, tycker dom verkar lite lost dom där två tjejerna :D
även om man ska läsa innan man dömmer, så ser man ju dom på tv, dom talar mycket emot sig själva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback