tråks.

Vad heter du? Linda Susanne Bredell Rudin
Vad är det för färg på dina byxor du har på dig just nu? Svarta jeans.
Vad lyssnar du på just nu? Renegade Masterz ? Nasty girl
Vad gjorde du igår? Jag var med Sofie och kollade på film.
Vad var det sista du åt? Våfflor :D
Hur är vädret hos dig just nu? Det är sådär skönt väder för en promenad.
Den sista personen du talade i telefono med sist? Caisa
Hur mår du idag? Jag är lite sisådär nere.
Vilken är din favoritdryck? Schweppes lemon
Alkohol? Apuatini, Melon.
Favoritsport? Ehm, jag är inte riktigt sporttypen! ;P
Hårfärg? Blont just nu, brunt om några veckor :D
Ögonfärg? Blå/Grå/Gröna typ?
Solnedgång eller uppgång? BÅDA!
Syskon och deras ålder? Frida är 20 år och Sofie är 15 år. (Systemet & Moppefreak)
Favoritmånad? Juni, Juli & Augusti ;D
Senaste biofilmen? Linas kvällsbok (Kom nyss hem därifrån)

Favorit veckodag? Fredag & Lördag.
Favorithobby?
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Hm.. Det lutar mot blygheten.
Favorit låt(ar)? Just nu? Ingen speciell.
Sommar eller vinter? SOMMAR.
Kramar eller kyssar? Båda är mysigt =)
Förhållande eller one-night stands? Jadu, Ska vi testa ;) ?
Choklad eller vanilj? Choklad
Hur bor du och med vem/vilka? Jag bor i en brun vila med min mamma, pappa & lillasyster.
Hur ser din musmatta ut? Den är blå och det står CURTIS på den ;D
Favoritspel? Haha, jag vet inte.
Kan du nudda näsan med tungan? Nej =/ haha.
Kan du korsa ett öga åt gången? Jag vet inte riktigt
Är du romantisk? Jag planerar hela kvällen för mig och dig sen får du säga om jag var det?
Skulle du säga att du är lycklig? Jag är lycklig.
Vad ska du göra imorgon? Skolan & Sen tråka.
Vad blir klockan på detta? 21:46
Vilken dag skrevs detta? Söndagen den 25 Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback