tråk.

image28

Just nu sitter jag och väntar på att Sofie ska komma! Under tiden
sitter jag och tänker tillbaka på underbara stunder med underbara
folk.. Det är mkt som ploppar upp som man nästan glömt bort.. Och
nånting som jag saknar stenhårt är mitt bruna hår! Jag vill ha tillbaka
det!! Med mitt svarta underhår.. FUCK linda va hålleru på med?! Nu har
det tagit dig ett halv år för dig att bli blond igen och så vill du bli brunett?
JA, jag vill fan bli brunett igen.. Fast samtidigt blondin =/ Jag saknar längden
på mitt hår också.. OCH nej det är in löshår jag har på bilden.. Äkta vara är det!
Tycker bara om äkta vara annars kan det vara, inget falskt eller någon billigare
kopia.. Nej äkta vara ska det vara! Och om jag kollar mer på bilden så ser har
jag min Lysekil tröja på mig, sakna! <3 Och då blire att man saknar sommaren!
Men tare lungt, den är på väg =) Och jag hoppas att det blir en riktigt bra sommar
med många dagar med underbara vänner. Jag har lust och åka ner till Lysekil med
bells i sommar, ska vi dra eller?! Bara du & jag och sommaren! Solbrillorna på,
solkrämen i vänstra handen och högra handen en iskall cider.. Ligga och sola
hela dagen på ett varmt berg vid havet.. Nej nu ska jag fixa i ordning mig oså.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback