Torsdag

I dag va det min sista apu dag på Ica Violen, så himla skönt =)
Jag fick ganska bra betyg av dom, iallfall fall över medel och sen
så fick jag en chips påse, ostbågar, en påskmust, en fanta & sen
en påse med nötmix :) Det va snällt. Sen fick jag också ett erbjuda-
nde om att vara med på inventeringen. ( eller va det heter ) Det va i
allafall den sista April så jag skulle höra av mig om jag kunde eller
inte.. Det känns lite surt och jobba på Valborg när man hellre vill
va ute och festa med vännerna.. Men pengar är ju pengar.. Men
får väl tänka över det där ett tag! Känns skönt att APU:n är över nu.
Aja, iallfall.. jag sitter hos Caisa nu.. Vi va nyss nere på ICA och sen
konsum för att köpa nötter och godis! =) Smaskigt. Ska snart hem
tror jag.. kolla på Navy CIS & Sex and the city, mina ABSOLUTA
favorit serier.. Finns det några bättre än dom? NEPP NEPP NEPP =)
Sen måste jag också välja vilka kläder jag ska ha till i morgon på
begravningen =( Hoppas jag inte bryter ihop för det är det sista jag
vill! Visst så äre bara släktingar oså men det känns ändå så fel på
något sett =/ Vi får väl se hur det går till.. Släktingarna från Tyskland
har kommit hit så får se hur min tyska är ;) haha nejfår nog göra på
engelska i morgon iställe. Nej nu ska jag gå och kolla va Caisa har
för sig :P Hon sitter ju vid den andra datorn..haha, datanördar =) hi.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Angelica

inventering heter det Linda : )

2007-04-03 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback