Tisdag

fucking jävla tisdag. Kom till skolan vid kvart i 11, käkade mat
och sen drog ut i solskenet, idrott, musik & sen Prov på handel =/
Jag vet i fan hur det gick!? Men just nu skiter jag bara i det. Jag är
inte på humör just nu, jag är irrterad & tycker folk är allmänt jobbiga
just nu! Försök fatta att jag orkar inte bry mig om det där skiten längre!
Ni gjorde det, fine! Lev med skiten nu för i helvete. Allt tjat gör mig fan
tokig! Gjort är gjort och det går inte och ändra på, fattaru?! Eller rättare
sagt, fattar ni?! Jag finns här och ställer upp om du vill prata om saker
 men just nu har jag andra problem som jag själv måste lösa så jag
pallar inte ha något MER som tunger mig! Nej nu jag ska åka i väg på
boxning, ska boxas med Malin! ;) kul kul.. Ska slå henne riktigt hårt! ;D

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback