Tisdag

Jag va och kollade när Linn & Caisa gick och boxades
förut.. Blev faktist lite sugen! (a) kanske ska följa med
nästa tisdag och testa engång sen får jag se om jaag
kör vidare. Man blir ju så himla trött av det, kommer typ
dö av det.. 1 timme liksom, haha! Får se om jag spyr
som visa andra nästan gjorde första gången! ;) haha.

Jag känner mig just nu väldigt glad och jag vet inte varför?!
Men det är väl positivt att jag är glad.. Egenkligen borde jag
ligga i sängen och gråta efter allting som har hänt dom
senaste veckorna & månaderna MEN det gör jag inte! =)
Ibland känns det tungt och man vill bara skjunka ner under
jorden och ibland känns det som man flyger på små söta
moln där uppe i det blå. Min Familj och mina vänner håller
mig uppe från att falla.. Och det är jag glad över <3 Jag skulle
aldrig palla och falla ner i gropen.. Jag har vart på väg ner
några gånger när det har vart tufft och svårt och man har fått
tankar som i vanliga fall är förbjudna och tänka ens.. Men jag
har aldrig fallit så långt att tankarna blivit sanna och det är jag
otroligt glad över. Jag är på sjukt bra humör och nu ska jag gå
och ringa Rebin så jag blir väl på ännu bättre humör då! Jag
tycker om Rebin så himla mkt, jag är glad att jag har dig vännen
min <3 Utan dig skulle endel stunder som vart i mitt liv vara svåra.


I morgon äre nya andetag.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej, såg du är intresserad av jordgubbshalsbandet =) Om det är för att du tycker det är fint så har I.me.my fått in jättesöta identiska halsband, örhängen och armband nu. Kostar runt 79:- och örhängen kostar 49:- =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback