Tisdag

I går va jag hos min mormor & morfar. Grattis Morfar på din
80 års dag <3 Hoppas den blev perfekt. Det är roligt och få
se dig le & lite tårar kom det när folk du inte trodde skulle
komma i håg din födelsedag men gjorde det ändå =) Det
är alltid kul och känna sig uppskattad, det är du värd <3 <3

-
I dag har vi såndär friskvårdsdag så jag gick aldrig till skolan!
Somnade om i lugn och ro ensam hemma vid 8 sen i morse
och vaknade vid 12 av världens huvudvärk och direkt börjar
mamma klaga på telefonräkningen, oops. Men jag ska försöka
och förbättra mig, (a). Alla dessa mobil samtal, dom tar aldrig
slut när det gäller mig.. haha! Nej nu tror jag minsan att jag ska
ut och gå en promenix i solen med glajjerna på! =) Skriver sen.

Sthlm i helgen? eller nästa?

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback