Tisdag

Jag blir så himla arg! Jag åkte ner till stan i dag efter skolan,
Träffade sofie där och sen traskade vi till banken för att ta ut
pengar för att jag skulle köpa ett par solbrillor.. Tror ni att auto-
maten funkade eller? NEJ, det va ingen jävla automat som fun-
kade med mitt kort! ÅH vad less man blir på dessa automater
som inte funkar.. Det är dålig service! Det är det fan! Sry att jag
svär så mkt men jag är irriterad! Så det va bara att åka hem utan
brillorna! =/ SKa ner i morgon på morgonen med klassen till
bibiloteket så jag ska nog gå till banken då och testa igen sen
när vi är färdiga på bibilioteket (stava jag de rätt? haha! nooot!)

I dag kände jag för att råna en bank och köpa massormassor med
nya kläder och bara preja in i min garderob! Det är lite plats kvar i
den och där ska alla sommarkläder ligga (y) Kan inte hänga upp
några plagg för det är fullt där =/ Jobbigt och vika alla plagg sen =/

Naturdiet går fortfarande bra, eller okej om jag ska va riktigt ärlig
så åt jag faktist en mars i dag! =| INTEBRA! Men jag får ta och skärpa
mig med godiset.. Men det är så himla svårt dom här första veckorna..
Det liksom vattnas i munnen bara man ser godis! Nej nu ska jag
faktist upp och dricka ett glas vatten och sen ska jag nog gå ut en
promenix. Kanske kan ringa Caisa och fråga om hon vill hänga på?!


-

Jag bara avgudar den här birkin hermés väskan som Lindsay loan har!
Färgen, stilen och allt.. Men den är nog lite för dyr för mig tyvärr =/ Fandå!
Annars skulle jag inte tveka och dra till sthlm och bara springa till NK och
köpa den och bara gå ute och njuuta av att jag har en ljusblå snygg väska!

image25

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback