Tisdag

I morse vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret! UNDERBART!
Jag ville bara ut, ut ut.. Jag traskade så glatt till bussen i morse i värmen
och med ett glatt humör för att Våren äntligen börja komma! =) Jag känner
mig fortfarande lite trött efter helgen men det är så det ska vara. Nu vill jag
bara åka iväg en hel dag till sthlm och gå i solen och gå omkring i alla affärer
och shoppa massor med nya vår och sommarkläder.. Hittade massor med
fina kläder i H&M katalogen i gåår.. Ska nog dra upp till sthlm på lördag och
ta en tripp där.. Eller så blir det nästa helg =) Det beror på mamma & pappa.
Usch hålltimme nu, kan det lbi tråkigare? NEJ! Nej nu ska jag och Angelica
ut och ta lite frisk luft i solvädret.. SköntSkönt =) Skriver mer när jag kommer
hem.. Blir nog att dra ner till Åhléns och inskaffa mig ett par nya brillor för i år!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback