Söndag

Jag har booring så snodde den här listan av Caisa (a)

Vad..
har du på dig idag
? Mjukisar, en stor gultröja.
har du gjort under dagen? Sovit, pluggat & kollat på tv.
har du för frisyr? Just nu? Okamat ;)
ska du göra innan dagen är slut? Plugga, borsta tänderna och kolla tv:n.
har du inte hunnit med idag, som du borde gjort? Borde pluggat mer.
Längtar du till? Tills allting blir bra igen.
Fasar du inför? Att hon ska göra nånting dumt.
Ska du göra imorgon? Skolan, sen plugga.
Vill du göra till helgen? Festa & sen åka till sthlm på lördagen.
vill du jobba som senare? Jag har absolut ingenaning.
Åt du senast? Två mackor.
Tycker du om personen du tog denna lista från? Klart jag gör :D
Är det allra bästa med dig? Jag är massa snäll ;D
Ogillar du hos dig själv? Mitt humör går upp och ner.
Är din vanligaste fråga? Va?

När..
vaknade du imorse? Jag vaknade inte i morse utan klockan 3 i eftermiddags.
Är du rädd? När jag sover med släckt lampa. (jag är extremt mörkrädd)
grät du senast? I förrgår.
Skrattade du senast? I morse.
Var du senast på fest? I Fredags.
Var du senast kär? 1 år typ. Jag har jätte svårt och blir kär.
Gjorde du senast något du egentligen inte ville? I fredags.
Gav du någon en komplimang senast? I går.

Vem..
kramade du senast
? Agnes, i går :)
Saknar du? Jag saknar en person väldigt mkt.
Kysste du senast? Ehm, en förra helgen.
Vill du spotta på? En person som är så jävla irriterande just nu.
Är finast? Vänner och familj.
Är fulast? Min säng förtillfället.. Lackandet ligger ju jätte snyggt ;) not.
Tycker du om? Mig själv ;) nevars. Familjen och vännerna!
Ogillar du? Tyvärr så ogillar jag endel folk just nu.
Vill du kyssa? Vem vet? (a)
Är du rädd för? Pepsi, (min hund) han e lääskig och sitter och stirrar in i väggen.
Skulle du vilja se ut som? Jadu, måånga.
Gjorde dig arg senast? Min lilla syster.
Gjorde dig glad senast? Jadu? Jag vet faktist inte.. är inte så glad just nu =/
Har världens bästa sångröst? Min hund ;) När glassbilen kommer utanför då äre opera här hemma!

Antingen eller..
Glass eller godis?  Godis
Morgon eller kväll? Kväll
Skidor eller pulka? Pulka =)
Liten eller stor? Lagom.
Julafton eller födelsedag? Födelsedag.
häst eller hund? Hundar.
hjortron eller blåbär? Blåbär
sola eller bada? Sola & bada
J
röd eller blå? Blått
lyssna eller tala? Både och.
myskväll eller fest? Både och.

Kan du..
simma fjärilsim? Ja det kan jag ;)
stå på huvudet? Nepp.
stå på ett ben? Jadå =)
"hälsa på dig själv"? JAPP ;)
sjunga riktigt höga toner? Det ska nog funka.
rita snyggt? Jag suger på att rita.
Baka? Ja, min specialité är kladdkaka ;D det vet min familj.
spela något instrument? Nepps.
göra volter? Studsmattan is the shit.
hoppa upp på en häst utan sadel? Jag är rädd för hästar (a)
Ditt eget mobilnummer? Klart jag kan, vem kan inte sitt mobil numer? FÖRUTOM CAISA ;)

Har du..
hoppat från 10meters-avsatsen i ett badhus? Nej, högsta är 5an.
Ramlat med cykeln någon gång de senaste 3 åren? Jadå, det har jag nog.
Försökt bli smalare? Jo, och det har funkat (y)
Ätit bruna bönor? Tyvärr =/ mamma tvinga mig ;)
Sovit över på ett sjukhus? Nej, aldrig gjort.
dumpat någon? Det beror på hur man ser det.
tyckt att du är ful? Ja, många gånger.. På morgonen! ;)
pallat äpplen? Jadå, det va väl det ända man gjorde när man va liten? Eller?
Tagit en främling på rumpan? Haha, ja.
Tappat något värdefullt i toaletten? Ja, min FINA studsboll när jag va liten (a) Som min stora syster sen fick ta upp :D fyfan va jag garvade.. men va skulle hon göra när jag stog där med gråten i halsen? Haha.
Sett en hel porrfilm? Haha, ja senaste va igår. Usch.
Skrikit åt en lärare? ´Ja, det har väl alla gjort? Värsta tiden va i 9an. Hela klassen va känd hos rektorn.
Blivit dumpad? =(
Förlorat någon nära vän? Ja, en.
Varit i Asien? Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig? Hahahahhahaa, ja.. Fast lite kul vare faktist.
några beundrare? Ja, Caisa beundrar mig ;) haha.
tagit några simmärken? Ja, jag har väl sisådär 10 st eller nåt.
opererat dig? Nej eller jo, i en dröm ;D
haft sönder något i en affär? Jo, senast vare på Åhléns förr förra veckan! (a)
stulit något? Nej, eller jo okej mamma jag tog en tia från bordet för 2 år sen som va din (a) och den här listan från Caisas blogg på lunar! ;)


Kommentarer
Postat av: caisaaa.

fuck you linda! jag beundrar inte dej. .___. ledsen, men det är DU som beundrar mej! ;D

2007-03-21 @ 11:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback