Söndag

Från och med i morgon så lovar jag mig själv att jag ska
börja ta tag i träning och det jag stoppar i mig. Inga flera
myskvällar med godis, inge läsk, inge chips, inte så mkt
sittande utan om jag har tråkigt och vill egenkligen setta
mig vid dator går jag en promenad iställe! Blir jag sugen
på nåtning tar jag en frukt OCH ingen mjölk eller jucie..
BARA vatten! Äter jag frukost blire knäckemackor och sen
resten av dagen blir det naturdiet för hela slanten eller så
skipar jag fukosten och kör en naturdiet på morgonen
också! Nu ska jag fan skärpa mig med allt onyttigt! Natur-
diet is the shit dom 3 månaderna tills sommaren kommer.
OCH sen också träning och många promenader blire det!
Jag ska nog börja med att gå ut en promenad nu, kanske
ta en promenad ut till Sofie med hunden? Ska nog ringaa
henne och fråga om jag får komma ut en sväng! BYEE <3

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det där är ingen vidare bra "gå-ner-i-vikt" metod. Du måste ju äta nånting. Knäckemackor är inte vidare nyttigt. Ät fullkornsbörd. Och naturdiet? Magen blir ju bara full med luft och spänns ut. Det är väl inte vidare snyggt? Ät måttligt. Mjölk är bra. Vatten också, men det har inga näringsämnen. Du har för höga krav, du kommer inte klara länge om du inte sänker dom. And btw så kommer du ju gå upp alla kilon sen när du börjar äta ordentligt igen. För du ska väl inte sluta äta på livstid? Låter grymt tråkigt. :O

Uppsvälld mage, dålig hy och vrålhungrig?
Inget kul va. Ett gott råd: Sluta med det onyttiga och fortsätt med det nyttiga. Inte farligt.

Ha det bra / Milia.

Postat av: sofiebredell

du kanske borde sluta med alkohol och rökning ist?

2007-03-05 @ 17:37:31
Postat av: Linda

Emilia:
Jag har faktist testat den här metoden förut och man får ingen uppsvälld mage, dålig hy och man blir absolut inte vrålhungrig för det mättar som fan. Jag vet inte vad du har hört det i från? Men det stämmer iallfall inte.. Dock började jag lite sent på året och sommarlovet förstörde min koncentration och jag började äta onyttigt men jag har ännu inte gått upp alla dom kilon jag gick ner då.. Bara man syselsätter sig med någon sort av träning så funkar det fintfint.. I allfall för mig =)
kram!

2007-03-05 @ 19:45:33
URL: http://lindabredell.blogg.se
Postat av: Emilia

Nej, det var min mamma som provade det där naturdiet så det är därför. Men jag antar att det har olika effekt på olika personer :) men ingen självsvält bara.. då kommer jag tvångsmata dig ^^

Krams.

2007-03-05 @ 22:20:47
URL: http://emiliaha.blogg.se
Postat av: Linda

okejokej, jo det kanske är så! :) haha det är lungt Emilia! Jag har planerat att jag bara ska hålla på med det i högst 8-10 veckor, mer får man inte.. För då kan kroppen börja må dåligt och då blir det helt fel när man ska börja äta vanligt igen. (=

2007-03-05 @ 22:56:51
URL: http://lindabredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback