Onsdag

I dag äre en såndär dag då man bara längtar till sommaren.
Jag har iallfall satt upp lite saker på min "lista" som jag ska göra
den här sommaren. Jag tror faktisk sommaren kommer bli bra! =)
- Sundsvall till Stora syster.
- Peace&Love (?)
- Sthlm, Shopping Skansen Vännerna & Grönan blire väl också.
- Göteborg, Shopping & Liseberg.
- Träffa kompisar man inte träffat på jättejätte länge.
- Midsommar, Brevens.
- Kompisar som blir 18 år ska firas också.
- Stora syster blir 20 år, det ska firas.
- Ute på sjön med båten, Vattenskidor Ringåkning & övernattning på en ö.
- Sommarjobb om jag nu får ett sånt.
- Söderköping, Smultronstället (En tradition)
- Ensam hemma när familjen åker i väg till Gotland. PARTY! ;)
- Grillkvällar hemma hos mig med tjejerna. (saknar sommren 2006)
- Endags turer med Bells lite här och där i Sörmland, somvanligt ;) sthlm också!
- Sena ute kvällar med kompisarna, bara strunta i tiden & aldrig gå och sova.

Nu börjar sex and the city, men det va ungefär hälften av det jag ska göra i sommar sen får vi väl se vad man hinner med och det man struntar i.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback