Måndag

Jag har tråkigt därför blev det en liten lista! ;)

10 favoriter:

Färg: Marinblå
Mat: Pasta med ost & skinksås
Band: Jag vet inte riktigt
Film: A cinderella story
Bok: Läser inte så mkt.
Sport:
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: cholkad & daim
Tid på dygnet: Kvällen & Natten

9 för tillfället:
Humör: Trött och Glad
Smak: Extra, halstabletter
Kläder: Mjukisar & en tröja från gina tricot.
Bakgrund: Mörk & ljuslila mönster tapet.
Nagellack: Inget på mig ljust nu.
Tid: nu är klockan 23:17
Omgivning: Lite stökigt
Irritationsobjekt: Datorn, det är helt seg.


8 första:
Bästa vän: Bells! då, nu & för alltid.
Screen name:
Husdjur: En kanin som hete prillan.
Piercing:
Förälskelse: Kommer inte ihåg riktigt.
Musik: Spice girls, det va gamla tider det.
Bil: har aldrig haft ngn
Kyss: Första kyss? Ingen aning faktiskt ? =S kommer ej ihåg.


7 senaste:
Cigarett: För 15 min sen.
Mat: Naturdiet
Dryck: Vatten
Biltur: Hemifrån & ner till konsum.
Kyss: Förra veckan
Spelad låt: Ciara - Get Up (ft. Chamillionaire)
TV-program: Outsiders

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: NEJ, absolut inte.
Brutit mot lagen: jo det har jag väl.
Blivit arresterad: NEPP!
Badat naken: självklart, somrarna vid Båsenberga haha! Sjukt.
Varit med på TV: Jo i bakgrunden när min mormor va med på postkod lotteriet.
Kysst någon du inte känner: nejdå, klart jag inte har (a) jag är en ängel ;)

5 nej tack:
Kläder: Randiga strumpbyxor.
Mat: ärtsoppa
Musik: vet inte
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: dryg & snål.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på film, satt vid datan, lyssna på musik & gick och sov.
Du kan höra just nu: datan, Musik, knäppningarna på tangentbordet & inge mer?
Du inte kan leva utan: Min mobil, vännerna, familjen & min säng.
Du gör när du har tråkigt: bloggar, är på msn eller kollar på tv:n.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Bells, Sofie & mamma.
Du tycker om: Min familj, vännerna & min säng.
Du inte gillar:

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe Latté ;)
Vår eller höst: VÅR!

1 önskan: hemligt, FniSsZz! ;) hahahahaha.  


God natt!

/ Linda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback