Lördag

Det känns som om det är söndag i dag.
I går va det en riktigt jobbig dag för både mig & släkten.. Vi tog
farväl av farfar.. När jag kom in i kyrkan så tänkte jag "Varför sitter
alla och gråter för, det här är väl inte så farligt" Det skulle jag aldrig
ha tänkt för helt plötsligt smälde det till och jag brast i gråt.. Jag typ
hyperventilera och fick knappt någon luft... En skit äcklig känsla som
jag aldrig upplevt förut ='/ Så jag och min lilla syster satt typ och höll
om varndra oså. När allting va över så gick vi ut till kyrkanshus och
fikade och hade typ kramkalas xD Alla grät och snyftade, men det
va trevligt ändå. Släktträff snart hoppas jag i allfall =) synd att inte
farfar kunde va med =/ Men han är med oss i våra hjärtan! <3 <3

Kväller i går va inte lyckad. Jag vill inte ens prata om den.
Jag mådde fan nästan dåligare på kvällen än vad jag gjorde
i kyrkan tidigare på dagen. usch, aldrig mer. Aldrig åka in till
stan och tro att någon kirrat fest och sen så får man va ute
hela kvällen för att man sen inte orkar gå någonstans. Det
är tur iallfall att bella ringde <3 Ibland är du bara för bäst!

Nej nu väntar jag på att Sofie ska komma <3 Kanske ska
följa med henne till stan ikväll om inte bells kommer till
mig =) Har egenkligen ingen lust och dra till stan så jag
håller tummarna på en Bells & Linda kväll i kväll =) För
den här helgen har redan vart så uppspelt så jag orkar
inte en till ute kväll. Aja ska fixa mig nu. Skriver mer sen.

image34
Farfar <3 Kommer aldrig glömma sista gången jag såg dig där på sjukhuset
och jag gav dig en sista kram <3 Jag kommer sakna dig. Och där kom tårarna.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback