Lördag

Jag har inte haft tid, ork eller lust och sitta vid datorn den här veckan.
Känns bara så onödigt och sitta vid datorn när man kan va ute och
umgås med vännerna oså! =) Det har hänt massa saker i veckan..
Både roliga & dåliga saker.. Vi börjar med den första dagen i veckan.
Måndag:
Då var jag i Flen och träffade alla kompisar som går i Flen =) plus att
jag försökte vara Caisas "stöd" efter lördagens festande och sånt! =)
Tisdag:
Då va det skola igen då.. Den dagen gjorde jag inte så mkt mest en
tog det lungt och lura ut Caisa och tog en rök senare  den kvällen!
Onsdag:
Skola, åkte hem och sen drog jag ner till samhället och träffade Caisa
och Malin =) Sen gick vi och träffade Sofie.. Caisa drog hem och jag,
malin & sofie tog en runda med bussen till Högsjö :D haha så jävla
puckade vi kan vara ibland. Men har man inget och göra så har man inte.
Torsdags:
Då vare praktik på ICA violen i Katrineholm.. Åkte sen hem till Bells i
Hävla och hade skoj! =) Dock blev kvällen helt cp? Ja, allt blev knas.
Men det va iallfall kul och umgås med bells lite, blir inte så ofta ju!
Igår:
Praktik på ICA violen igen =/ jobbigt för jag va så himla trött den där
morgonen.. Efter praktiken drog jag iallfall hem och vid 6 tiden så
döck Bells & Smurfy upp! =) Vi drog till Sofie's fest senare på kvällen
men tyckte inte det va någe kul så jag & bells drog där ifrån vid halv
12 någongång.. Sen somnade vi och sen kom smurfy efter ett tag!
Idag:
Bells & Smurfy vaknade upp här hemma hos mig.. Bells åkte hem för
ett tag sen. Jag, smurfy, malin & Caisa ska till Agnes ikväll och käka
Tacos och ha en myskväll =) Det kommer bli riktigt mysigt & trevligt.


-
Jag kan inte förstå hur du reagerar som du gör? Du har aldrig uppfört
dig såhär odräglig och minst sagt DRYG! Man kan inte gå från att vara
en helt snäll kille till att bli dryg & odräglig? Det funkar inte i min hjärna.
Jag vet inte vad du håller på med?! Men jag hoppas att det tar slut snart!
Jag börjar faktist undra om det lever två personer i din kropp(!) En som är
världens snällaste och som alltid lyssnar och sen en som bara ignorerar,
hatar, drygar och är odräglig. Jag tycker och tänker som jag vill sen om du
tycker jag är helt blåst så får du väl tycka det. Ditt problem, inte mitt, eller hur?
Jag tycker bara att det är så jävla synd. Vi drev, såäre bara. Men om du isåfall
har världens dåligaste humor så får du ha det, jag skrattar bara åt det just nu.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback