Jag känner ingenting?

Ibland kan man sakna vissa stunder med vissa personer som
gör att man vill tillbaka till den gamla tiden.. Men jag vill ändå inte
tillbaka dit för det va då allting va som värsta.. Alla känslor som man
inte ville ha fanns där ändå, alla tårar och allt skratt som gör så
fruktansvärt ont inom sig när man tänker på det =/  Bring me back..
Nej tack, jag har kommit fram till att jag aldrig vill tillbaka dit, aldrig!
Jag lever i nuet och så får det bli! Tar dagarna som de kommer och
planerar ingenting just för tillfället, förutom sommaren 2007 förstår!

I dag känns det som vår eller ja, dragit fram en timme i allfall på klockan!
Vilket betyder att vi inte går på vintertid längre utan sommartid, underbart!

I morgon äre skola, jag tycker absolut inte om skolan! Jag hatar allt med
det just nu.. Förutom mina vänner som jag är med om dagarna! =) Även
fast det ibland känns jävligt jobbigt och jävligt tungt! =/ Linda, äru nere i dag
eller? Mjo, jag kanske är det.. Jag känner mig jävligt konstig och anti i dag!
MEN det är snart påsklov, 8 dagar i skolan & 1 praktik dag kvar =) Och på
påsklovet hoppas jag att någon kul dykter upp =) Lilli kommer iallfall första
helgen och det ska bli så himla kul och träffa henne! Måste berätta om allt
som har hänt dom senaste månaderna & Veckorna.. Eller månader? Ja,
Det är fan månader sen jag träffa den där kvinnan! Du får dissa Stockholm
lite mer oftare så att vi kan träffas lite mer oftare! =) Det är sjukt Egenkligen..
Lilli är nog den vännen som jag inte har glidit ifrån fast hon bor i Stockholm,
alltså 18 mil ifrån mig.. Aså jag menar förstår en av dom personerna som
jag är vän med som bor långt bort som inte har glidigt ifrån mig.. För vi har
alltid kul och det blir aldrig tyst när vi träffas.. Det känns skönt för Lilli är nog
en av mina bättre vänner som jag kan snacka precis allting med. Oavset vad
det är så litar jag på henne att det inte går vidare till någon. I miss you gumms.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Kanske skriver mer sen!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback