Gult är inte fult

Jag kom och tänka på en sak här om dagen, jag har INGA gula
grejer.. Eller jo, en gul ögonskugga från Make up store som jag
fick där i från när jag upptaderade mitt medlemskap annars har
jag inget gult alls.. Så tänkte att jag kunde göra ett kollage på lite
gula saker som jag vill ha, bortsett från det gula nagellacket =)


image31

Body butter (Apelsin) från Body Shop, Runt 170:-
En gul Stickad Från Gina Tricot, 149:-
Gul topp från Gina Tricot med Sidenband i midjan, 149:-
Burrberry, Gold brit(edp) 50 ml, 575:-
Guld glitter från Make up Store, 95:-
Shampoo Från L´oréal, Håret blir smidigt, mjukt och glansigt (250ml), 139:- från
http://shop.baresso.se/
Nagellack från Essie, Finns och köpa på bl.a. http://www.blush.se För 110:- (Skulle aldrig i mitt liv använda gult nagellack men det va så gult så va tvungen att ha med den på bilden)
Ett guldhalsband med lång kedja från H&M för 39:50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback