Vart tog den söta lilla hunden vägen?

Jävla hund jävel, fan va jag blir arg på pepsi ibland!

Vid 10 så ringer hem telefonen, what the fuck?! Så tidigt brukar
ingen ringa typ.. JA men då vare min farbror som säger att han
har sett pepsi (våran hund) springandes vid kyrkan för 5 min sen..
Jaha tänkte jag? Gick ut och frågade pappa vart pepsi va, men
ingen pepsi på tomten.. Jaha, då vare bara att börja leta igenom
området efter hund jävel.. Efter att pappa hade åkt iväg med min
farbror så fick jag typ panik(!) så jag tog min lilla systers moped
och gasade iväg.. Ringde mamma som va på jobbet och sen
min lillasyster för att få dom att också att leta.. Till slut efter typ
20 min sökande och vi har rört oss mer och mer mot samhället
så hittade jag honom utan en affär?! Han hade tydligen gått in
i affären och gått runt där, dumma hund! Skämdes ju som fan
typ.. Mamma kom med jobbar bilen och pepsi fick åka kommun
bil för första gången! ;) Aså jag lovar, jag trodde fan det väärsta..
Jag tänkte: Nu är hela min helg förstörd för han kommer att ligga
där på gatan helt överkörd och äcklig och då kommer HELA mid-
sommar helgen va förstörd!! Men min farbror hade gått fram till
en tant som satt i en park nere på samhället och hon hade sagt
att han gick på trotoaren hela tiden (Duktig hund!) men sen när
bussen hade kommit hade hon satt sig och blunda för hon trodde
att det typ skulle vara slutet för den ensam hunden.. SOM tur vad
så vart det inte det! Sen hade också sofie gått och frågat i en lek-
park här omkring om dom hade satt en hund och då sa dag-
mamman att barnet hade sagt: Kolla, där e den där hunde, PEPSI!
Och då hade dagismamma frågat: Men va farbrorn med? (alltså
min pappa) Och då hade barnen sagt: Nej, han sprang själv.
haha, lite gulligt! =) alla vet typ vem pepsi är här runt omkring och
det är sjukt skönt för då vet vi att om han springer iväg och HÅLLER
sig i det här området (Som han inte gjorde nu) Så vet vi att telefon
kommer ringa snart el att någon kommer med han, men nu var
inte fallet så utan han va 20-25 min promenad ner mot samhället.
scuk. Men han ligger här i allfall brevid mig nu, välbehållen! Och
han fick en rejäl utskällning när han kom hem kan jag lova så
jag hoppas att han inte gör om det.. fatta paniken som växte inom oss!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback