Torsdag!

Min hals har blivit värre =/ mkt värre. Förut va den bara tjock och
man kunde knappt svälja, NU börjar jag få ont i den när jag hostar
också =/ damnit! Ge mig halstabletter någon?! Måste fan tvinga
min mamma att åka ner och köpa det det sen när hon har slutat
jobba.. Fan att man ska va sjuk på sommarlovet =/ Jag har aldrig
vart det förr så varför ska jag bli det nu för? Tur att det inte blev så
att jag följde med upp till peace & love för då skulle jag vart sjuk
och mkt mer sjukare när jag kom hem! Iställe så sitter sofie och
sara nu redo för att börja supa och lyssna på live musik i sitt tält
med varsin cigg och runt omkring hör man massa med folk. Ringde
dom nyss och dom hade precis satt upp tältet, soft soft. Fast å andra
sidan skulle jag nog inte vilja ligga i ett tält när jag e såhär och inte
när vädret är såhär.. Men har man 12 liter vin och en platta Apuatini
så är man nog peppat på att göra allting.. Dom kommer nog inte bry
sig om det regnar för dom kommer ändå va så jävla fulla ;S mahaha.
Aja, ska försöka gå ut och ta en cigg som jag inte gjort på hela dagen!
Tur att man röker menthol så det blir LITE(?) lindrigare, kanske =P

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback