Torsdag

Nationaldagen i går då, det var en trevlig & mkt varm dag. Jag
åkte in vid 2 till katrineholm för att träffa Sarah & Bella. Gick till
Mcdonald´s och käkade lite oså, hamburgare & en glass blev
det för mig för jag var både hungrig och sugen på glass, så så
blev det. Vi drog en sväng till Djulö och spanade in stranden &
den va så himla skönt och bara doppa fötterna i vattnet, medans
Bella satt och käkade glass. Haha, när vi skulle åka dit och in till
stan igen så fick bella ligga i bakluckan för att det va fullt i bilen,
snacka om värmeslag där bak ;) haha. Det va kul! Jag tror faktiskt
att hon trvides där bak ;D. Jaja, Snygg-erik va i stan och skulle sjunga
men jag & sarah dissade honom och drog hem i ställe ;) Vi dissade
SNYGG-ERIK! ;| Senare på kvällen när jag kom hem så drog jag ner
till Malin och vi satt och snackade vid sjön & tog en rök =) Sen så fick
jag idén att eftersom att det hade vart så varmt på dagen så tyckte jag
att vi förtjänade ett nattdop, så vi ringde Caisa och fråga om hon ville
följa med.. Tog lillasyrrans moppe & caisas moppe (eftersom ingen
av oss förutom malin är 18år men äger ingen bil eller körkort) Så det
tog kanske 10 min ut till lyttersta, jag & caisa tog ett dopp, Malin var
feg och vågade inte bada! ;D Sen satt vi och snacka lite där ute i
mörkret och det va mysigt! OCH varmt va det i vattnet också ;D Så
jaaa, funderar på att kanske tvinga med dom igen och ta ett dopp
ikväll igen.. fast då kanske lite tidigare.. typ vid 9 eller nånting =P
För i går när vi badade kom vi inte hem förens vid halv 1 typ..

I dag då.. I dag va vi lediga i från skolan för att alla våra lärare som vi
skulle ha i dag va borta oså.. Så i dag har jag bara ägnat min dag åt
att sova och kolla på tv.. och JA jag vet, jag kunde legat och stekt hela
jävla dagen, MEN jag somnade vid halv 7 i morse så jag va helt jävla
slut =/ Skulle egenkligen badat med Sarah i dag men jag råkade sova
till halv 3 så jaa, blev ingenting  med det. Men EY, vi har hela sommaren
på oss ju! =) I morgon äre alltså våran sista skoldag i årskurs 2, känns
så jävla skönt och få sommarlov och sen börja i 3an och sen ta studenten!!
Jag bara läääängtar! Men först, SOMMARLOV <3 Så på lördag äre FEST!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: klass Hp2

Var är du någonstans? :) hihi dä är inte i skolan nu på morgonen

2007-06-08 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback