Torsdag natt

Sitter hos cais nu! Hon har mini-LAN ;) haha. tre datorer, en tv
och mitt playstation 2.. Det är grejer =) Dom försöker få igång
FIFA 07 men jag tror inte det går så himla bra för Cais och malin.
Det är jag, malin, cais och cais lillasyster ellen.. Ellen sitter vi cais
sega dator, malin & cais sitter vid playsationet och jag sitter vi malins
bärbara i knät, skööönt =) haha! Jag känner mig lite nördig och äcklig
för det är så himla varmt.. MEN jag byte nyss tröja till min myströja =)
Gjorde ett fynd på factory outlet, en levi´s tröja för 25:- Där tjänade jag
114:- bra linda bra! DOCK så vare min mamma som köpte den men
ändå (a). Aja, sitter och suger på en halstablett, MUMS! Min förskylning
börjar ge sig nu, sköööbnt. Aja orkar inte skriva mer nu, skriver sen..

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback