Sjuk på sommarlovet? =/

Fyfan va surt det känns.. Sjuk på sommarlovet! Har sovit jätte
dåligt dom två senaste nätterna och har vaknat helt kallsvettig
och febrig på nätterna! =/ Jag har jätte ont i öronen också och
min hals är jätte uppsväld så det känns jätte fucked när man
sväljer.. Blää! Och det känns änu surare att jag skulle vart med
Emelie i stan i dag, som jag inte träffat på jättejätte-länge! =/
Men ska förmodligen va med henne i början av nästa vecka
någongång! =) Så jag får väl helt enkelt vila ut mig den här
veckan så jag är back in track till helgen och nästa vecka! ;D
Tror att jag blev sjuk för att det va så himla regnit på midsommar
och vi va ute hela natten och sov i en husvagn, och jag hade
inge ombyte så jag fick sova i dock en trorr tröja och ett par
leggings som jag sen dagen efter fick gå runt på morgonen
när vi vaknade vid halv 7, ELLER blev väckta.. jag har faktist
inte skrivit så mkt om midsommar så kanske skriver om det
sen i ett annat inlägg under kvällen! (: För orkar inte skriva mer nu.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback