Onsdag

Jag försöker vända tillbaka på dygnet, så JAPP! Jag har vart vaken
sen klockan 3 i går på dagen.. Ska försöka och inte sova nånting
förens vid 10-11 ikväll =) mm, vädret ser något bra ut just nu! :D
undra om man ska gå och lägga sig i solen och försöka sig på
och få lite bränna.. dock så tar solen kanske inte så mkt som den
skulle gjort mitt på dagen, men wtf! Jag lägger mig nog i solen nåt
tag i allfall sen vid 9, perfekt! (y) Kanske ta ett svalkande bad i våran
uppbyggda pool, har ju inte blivit av eftersom att vädret har vart så
himla dåligt dom här senaste dagarna! Jag va iallfall nyss ute på
en morgon promenad med hunden.. orkade inte gå så långt MEN
jag gick iallfall 20 min =P Det va skönt faktiskt. För övrigt så äre helt
knäpp tyst i mitt hus.. Mamma har gått till jobbet och Sofie & hennes
kompis sover och pappa ligger också och sover och jag hoppas att
dom sover hela dagen så man kan ha lite lugn och ro! haha. Idag blire
att åka in till stan med Cais och träffa Bella oså och fixa lite saker till
midsommar! Undra vad man ska ha på sig? Och undra om dagen
kommer va lika solig som den är just nu?! Blå himmel och solen mitt
upp i himlen. Nej, nu ska jag käka lite frulle och sen ut i solen! =P
I know, ganska osammanhängande inlägg men wtf, JAG E TRÖTT!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback