Onsdag

Nu har jag haft sommarlov i 3 dagar och jag har bara njutigt av
sommarlovet hittills. I måndags så tog jag det bara lungt på dagen
och bara va hemma, sen på kvällen drog jag till sofie som jag inte
har träffat på super länge så vi satt på hennes altan och rökte och
snackade i några timmar =) Sen i går så tog jag det lungt på dagen,
badade lite i våran uppbyggda pool och hade vattenkrig med pappa ;)
Sen på kvällen ringde Cais och frågade om jag ville följa med och
kolla på 9ans bal, så då vare bara och ta lillsyrrans moppe och dra ut
och kolla när alla kom med sina fina åk och sina fina kläder =) Det
bästa var ju när Tomas kom med traktorn med sin son och hans
kompisar uppe på "skottaren" eller va det är för nånintg, sittandes
i en gammal fin soffa, det va lite speciellt ;D. Man ska ju sticka ut lite.
AJA, i dag vetifan vad som händer faktist, eller jo just fan, Bella från
stan ska komma hit och leka med mig =) Hon kommer väl sisådär
vid 4, så kanske dags och duscha oså? mja, om jag orkar :D Ska
iallfall äta och sen dra ut och ta en smoke, första ciggen i dag faktist
och paketet har hållt sig sen i måndags.. så JA, jag försöker dra ner
på ciggaretterna och hoppas att jag ska va så gott som rökfri innan
höstlovet i allfall. Aja, nu ska jag äta & sen duscha och sen gå ut.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback