När blir man vuxen?

Jag har nu bestämt mig att från och med nu ska jag börja köpa och önska
mig grejer som skulle va bra och ha när man flyttar hemifrån, alltså inte
tallrikar, bestik och sånt utan Kaffebryggare, mixerstav, toaster, tv, VHS/DVD
osv. Så när jag fyller 18 år ska jag önska mig en LCD tv, Samsung 26", fast
dock tycker min far att det räcker med en 19" =/ vi får se hur det blir med det.
Sen dom här 2-3 åren framåt ska jag försöka samla på mig hela chili serien
från OBH nordica, äälska röda maskien =) Så Studenten nästa år är kanske
nånting och satsa på och önska sig några av dom grejerna och sen får jag
ju givetvis ta ut lite av sparpengarna och köpa nödvändiga saker av det.

image80


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback