Måndag

Nu äre måndag och det har gått 1 vecka & 1 dag på mitt sommarlov
OCH hittills så har det vart ett skönt lov, om man bortser från regnet =/.

Va nyss ute med cais och tog en smoke och planera lite inför midsommar
som är snart! =) Och när man väl snackar om det så längtar man så himla
mkt.. Hoppas det inte blir en besvikelse som bl.a. Nyår blev (Fast om man
tänker såhär i efter hand så kunde det nog inte blitt mkt bättre). Men jag
kommer iallfall ha kul med mina flicks! =) Vet inte vilka som ska med änu
och HUR vi ska få plats i bilen ut till breven, men det blir säkert grejer ändå
*glaad*. Blir iallfall förmodligen förfest hos Cais och sen drar vi ut. Sova där
hela helgen fast dock ska vi hem på lördagen en sväng och fixa till oss och
så, för jag förmodar att det blir lite äckligt av en natt i ett tält med 2+ personer,
vetifan hur vi ska få plats i tältet. =P Men det blir också säker bra det (y) ..
Aja skriver sen.

image87

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback