Lördag

Jag ska försöka ta tag i och träffa vänner som jag inte träffat
på jätte länge nu. Så jag hoppas att jag återser många roliga
face i sommar =) Om ni känner er bortglömda (vilket ni aldrig
kommer bli) Så äre bara och slå en pling eller skriva en rad
här el på msn! =). Hoppas att Linda från Norrköping kommer
med oss på midsommar, det skulle va super kul eftersom att
jag inte träffat henne sen i januari någon gång tror jag minsan.

Nej nu ska jag försöka ta tag och lägga in bilder från min mobil
till datorn som jag inte gjort på 2 år el nånting, japp så gammal
mobil har jag, och jag bara längtar tills jag får en ny fräsch mobil.
Kanske till i Höst? Får hoppas på det i allfall! =) Aja, skriver mer sen.
 
/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback