lista

1. Pierca näsan eller tungan?
ingenting av de.

2.Vara seriös eller rolig?
Seriös och rolig ;) haha.

3. Dricka röd eller grön mjölk?
gul.

4. Brinna upp eller drunkna?
Drunkna, tror jag =P

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
Föräldrarna?

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon?
Tycka om är starkt, intresserad? ja, kanske.

2. Sol eller måne?
Både är fina =)

3 Vinter eller höst?
Höst, för då fyller jag =)

4. Vänster eller höger?
höger!

5.Soligt eller regn?
Soligt =)

6. Vaniljglass eller chokladglass?
Choklad.

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu?
16.52

2. Fullständigt namn?
Linda Susanne Bredell Rudin

3. Vart vill du bo?
Sthlm <3

4. Hur många barn vill du ha?
två.

5. Vill du gifta dig?
kanske nångång.

6. Rullar du spaghettin eller skär du den?
Skär.

7. Har du ätit sushi?
Ett ord: blä!

8. Favoritglass?
CAISA VET ;) (inte)

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
1.

10. Humör?
Jag är så glad man kan bli, nästan i allfall =/

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon?
Nepp.

2. Sjungit?
Ja, absolut =)

3. Blivit kramad?
Japps.

4. Känt dig fånig?
Har jag säkert =P

5. Saknat någon?
Ja, tyvärr =/

6. Dansat galet?
Japp, inför spegeln ;)

8. Klippt håret?
Nopps.

9. Gråtit?
Nej, faktist inte. Har inte gråtit på flera veckor nu.

10 Ljugit?
Ja, klart jag har ;) haha.

11. Blivit kysst?
Nopps!

GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Japp, det har väl alla? =P

2. Har du en hund?
Yepp =)

3. Tycker du att du är attraktiv?
Ja, men absolut.. haha nej men jag vet inte.

4. Sover du helst själv eller med någon?
jag tycker om och bre ut mig, så själv får det bli =) Men det är ju mysigt
och ha någon brevid sig lite då och då.

5. Tror du på spöken?
Jag skäms över och säga det men jag är livrädd för spöken =P & mörker.

6. Tycker du att du är kreativ?
absolut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback