Lista, booring!

Utsidan

( ) haft rosa hår
(x) haft brunt hår
( ) haft svart hår
( ) piercat mig
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka
( ) haft tuppkam
( ) tatuerat mig
(x) hatat mitt utseende


Insidan

(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig som en utstött
(x) känt som om jag håller på att dö
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån


Droger av diverse slag

(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
( ) rökt pipa
(x) rökt vattenpipa
(x) snusat (bara provat några gånger)
(x) varit full
( ) varit hög
(x) spytt på fyllan
(x) varit bakis
( ) spytt i en bar
( ) spytt dagen efter


Övrigt

(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) blivit kittlad
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) suttit på ett tak
(x) tagit smärtstillande
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
( ) brutit ett ben
(x) svimmat
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) skrikit tills jag blev hes
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) fått sparken
( ) varit i en bilolycka
(x) sjungit i duschen

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback