Jobbig Måndag.

Jahaja, vad har hänt idag? Ingenting. eller jo, jag har suttit i ungefär
2 timmar och skickat över bilder via bluetooth till min lillasyrras mob
och sen via över till datorn, OCH jag är inte klar än =/ Så jävla pissigt
att inte våran bluetooth på datorn kan få någon kontakt med MIN mobil,
slipper det ta så himla långt tid! =/ Jag har förtillfället fått över alla bilder
från min mobil till lillsyrrans mobil, NU äre bara det jobbigaste kvar, ATT
köra över dom till datorn.. och eftersom att det är segt så måste man ta
bilderna en och en, IGEN.. Har skickat över 165 st bilder till datorn och
har nu kvar 231 st på syrrans mobil.. Så nu äre bara och sätta igång igen.

Lite av bilderna ligger ute på min bilddagbok redan.
http://maagiskt.bilddagboken.se/

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback