Jag hatar.

Jag vill bara att allting ska vara som vanligt =/ Kan ni inte spola tillbaka
4-5 veckor då allting var bra? Jag mår sjukt dåligt när jag bråkar el är
osams med någon för det är verkligen det värsta som finns, det är fan
verkligen det. Mina närmaste vänner vet vad jag snackar om & jag vill inte ha
det här helvetet igen men det går inte att ignorera =/ För VARJE dag blir
jag påmind om skiten och VARJE dag mår jag bara sämre och sämre av
att tänka på det. HERREGUD, ge upp liksom.. Säg va problemet är iställe,
om jag skulle veta det skulle allting va så jävla mkt bättre. Måste du tänka
på dig själv hela tiden och inte på vad andra också tycker och tänker?
snälla, jag ber dig.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback