Fredags natt.

Kom nyss hem från en åk tur med Caisa! =) haha. Hon kom med
nattbussen så jag möte henne sen drog vi hem till henne, hon fick
käka och sen drog vi ner till samhället och träffade Johan & Simon,
det va länge sen man träffade de där grabbarna, så det va sköj =)
Nåt miffo spelade skit hög musik i sin lägenhet och höll på och
lyste med någon röd laser stråle, trodde det först det va någon som
skulle skjuta Caisa :P haha. (a). Aja, nu är jag i allfall hemma och
ska typ sova snart, OM jag kan.. Det är liksom jättejätte ljust ute och
jag är jättejätte pigg! Aja, får försöka fixa nånting och göra :P För
Caisa den bitchen skulle hem och sova, BARA FÖR HON ÄR DUKTIG(!)
God natt eller nånting =)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: caisaa

inte duktig, bara JÄVLIGT TRÖTT.

2007-06-02 @ 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback