Fredag

En tråkig fredag, usch. Ingenting i dag har vart kul. Min dag:
Råkade ta sov morgon till 8 så åkte in med 20 i 9 bussen,
när jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte börjar förens
vid halv 12!! Så det var bara och vänta till dess, fast paulina
kom vid kvart i 10 så då vare lungt =) Eftersom Lina & Angelica
dom skolkarna inte va i skolan i dag! Sen så gjorde vi prov vid
halv 12, va klar vid 12 och sen skulle jag skriva en utvärdering
av vt-07 på Information och layout B och sen skriva ett tack-brev
till våra APU platser.. Va klar vid halv 1, så drog hem med 10 i
1 bussen.. As onödig dag!! Väl hemma så la jag mig i soffan,
helt slut(!), somnade och vaknade inte förens vid 5 någongång.
Jahaja, så vad ska man göra ikväll då? Caisa svek mig för Flen
även fast vi bestämt att vi skulle gå en extra lång promenad.. Så
då får jag väl gå ensam(!) eftersom att alla andra är ute och festar
i dag och jag har ingen lust och gå ut.. Jag sa faktist till mig själv
efter den där kvällen då jag blev nästan medvetslös att jag inte
skulle gå ut förens på skolavslutningen OCH nu har det gått
två veckor sen dess och jag har inte vart ute! =) Bra Linda, bra!
Jag vill va med Bells på skolavslutningen <3 Jagvilljagvill! Jag
skiter i om hon inte vill för jag SKA vara med henne! ;D Det är
liksom tradition, remember bells?! :) haha. Fast det här året
måste vi åka med nattbussen hem =P Det va bara en ren tur
att vi fick någonstans och sova förra gången eftersom att alla
andra kompisar hade dragit hem till sig! :P haha. Aja, det blir
röjröj på skolavslutningen, så äre bara! =) Aja, skriver mer sen.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
STOCKHOLM leder i omröstningen om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD, tätt före Göteborg...
Ska det vara så???
Gå in på TheGuide och lämna DIN röst - varje dag!
Be dina vänner göra samma sak, så att Din favoritstad vinner!!!
Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback