Fredag =)

Jahaja, då får vi se hur det blir i morgon. Jag vet iallfall att dom som
uppskattar att dom får komma hit och tycker om mitt sällskap och kan
ge upp EN fredag kväll åt att tillbringa sin tid hemma hos mig kommer
vara här. Jag kan bara säga att jag blir djupt besviken, vi vet hur det blev
sist och jag tycker det är super tråkigt att det ska behöva va såhär =/ Och
det hoppas jag att jag la fram klart och tydligen för dig i telefonen i förut, så
jag inte skriver nånting här i bloggen som du inte visste om,  för Jag vet hur
irriterande det kan vara att läsa i någons blogg om nånting man inte fick
reda på av personen själv utan får reda på det genom den personens blogg.
Men somsagt, du vet vad jag tycker och jag behöver inte skriva om det i hela
det här blogginlägget, BARA du vet vad jag tycker och tänker om allt det här.
JAG ska i allfall ha kul varesig mkt el lite folk kommer hit =) Vi får helt enkelt
ta igen det med dom som inte kan komma ;D NÄR jag e ensam hemma en hel
vecka, då tar vi igen det hela vecka brudar & grabbar! =) Hoppas inte min mam
eller pap läser det här bara, haha, för dom tror att det kommer vara en lugn vecka
med inget sprit eller röj, synd mam & pap att ni inte e hemma och vet vad som händer.
Aja, ringde nyss Malin, och caisa och dom skulle tydligen gå från Jeny(!) som bor
ganska långt ut i skogen, så lycka till! Och jag ska kanske möta dom? Om jag
vågar (a) inte för att jag tror det, men ändå! =) haha. Aja, skriver mer sen. byebye.

/ Linda


Kommentarer
Postat av: sb

nu har jag visat detta inlägg för mamma, synd där linda!

2007-06-15 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback