Fortfarande trött?

Jag kom på att jag inte skrivit om helgens grejer. Visst det var
inte någon speciell helg, eller festande eller nånting liknande.
Jag spenderade den mesta av min tid i helgen åt att vara med
cais. På natten i Fredags så kom hon med nattbussen, vi drog
ner till Samhället för att träffa Johan & Simon, vi kom inte hem
förens vid ungefär.. ehm.. 4 eller nånting, så då va den natten
helt fucked up med sömnen.. Lördagen så satt jag, cais och
emma hemma hos Cais, vi spelade kubb och satt mest och
bara snackade, lite porr på tv hann vi med också! ;) haha! Porr-
kväll hemma hos Cais på en lördag natt, det är grejer det! haha.
Nevars, det är verkligen porr och ingen alls kärlek och jag fattar
inte hur endel kan bli uppkåtade av skiten när det bara är HUR
överdrivet som helst, så nej, nästa helg skippar vi det där porr
tittandet! Senare vid 1 så drog emma hem och senare drog jag
hem.. Vid ungefär klockan 2 eller halv 3 ringer jag cais igen och
vi drar ner till samhället igen för att träffa Johan och Simon som
fortfaranade är på lanet i Vingåker.. Natten bjuder på många
"spänande" grejer som gubben som var helt sjuk i huvudet?
han ville verkligen ha stryk, och nykter va han ju då INTE! Sen
tror vi att han stod och runkade i fönstret INNAN han kom ner
och började snacka med alla.. hallå? hur sjuk får man varaa?
Till slut blev han ner prejad på marken, DOCK tror jag inte att
den som preja ner honom på marken gjorde så gubben började
blöda utan gubben drog säkert med nyklarna eller nånting som
han då höll i handen ENDAST för att förvärra grejen, haha dåligt!
Folket va helt trötta på lanet och det sas massa med konstiga
saker, sånt som en normal människa inte skulle säga om den
inte hade vart trött.. Haha! Till slut kunde till och med inte jag eller
cais snacka normalt.. haha! Det kändes lite som om man va full!
Till slut vid 5 så segade vi oss hem och jag gick inte och la mig
förens vid halv 7 =/.. Söndagen bestod alltså av att sova till klockan
7 på kvällen och sedan lägga sig igen vid 3 på natten.. Så NEJ ingen
skola för Linda i måndags för hon va helt slutkörd efter en nästan
sömnlös helg. =/ jobbigt men roligt. Det blir nog med av det i sommar.

jahaja, va ska man göra nu då? Ska nog ringa Malin och fråga om vi
skulle dra ut och röka.. För den där kvinnan verkar ju inte ringa.. fast
jag vet inte om vi bestämde vem som skulle ringa?! haha. jaja, w-ever.

Skriver mer sen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback