FIFA 07

Cais: Vafan är mina spelare? JA där är ni! Kom igen grabbar
nu kör vi, nu vinner vi! MAHHAA.

Cais: Vafan, FEL SPELARE FEL SPELARE! SKJUUUT!

Malin: Jag hänger inte med riktigt med passningarna?

Malin: VA SA DOM ATT VI SKULLE GÖRA? Stanna cais, stopp!!

Cais: NEEEEJ, hur fan kunde du missa! han den där jäveln ska
ju träffa! VAFAAN!

Cais: Vafan!! Det är ju jag som ska skjuta ut mgi!

Cais: Sluta glidtackla mig! FRISPARK FRISPARK! JAAA, gultkort till dig malin!!

Cais: IDIOT IDIOT!

Malin: MIN DOSA VIBBRERAR SOM FAN!!

Cais: JAG VANN JAG VANN! Nej det gjorde jag inte, MEN måål!

Cais: men din jävla idiot! nej skoja, jag har bra målvakt!

Malin: AAAAAH, ÅÅÅÅÅH KOLLA! GULT KORT GULT KORT!

cais: FAAAN FAAAN FAAAN!

Cais: men malin malin, kom upp till min nivå! Kom in i spelat! DU HADE ÖPPET MÅL!

malin: du hade ju bara tur!

Cais: japp jag vet! VAAFAN, DU KÖR SÅ FULT!

malin: mahahaha. *skrattskratt'

Cais: Skjut skjut skjut, FAAN DU MISSADE!!! ´HUR Fan kunde du missa?

Malin: Fnissfniss!

malin: BRA TAANKE!

Cais: DU glidtacklade mig! GULT KORT GULT KORT!

Cais: jag har henrik larsson, det har inte du!*liiip*

Cais: ÅÅH jag tar den jag tar den, fyfan va het jag är!

Malin: vänta cais vänta, jag måste kolla här hur man gör! hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback