en trip till hävla

Så sjukt.. jag & bella hade absolut ingenting och göra i går så då
tänkte vi, JA vi kan låna lillasyrrans moped och åka ut till hävla?!
Jag säger: ALDRIG MER IGEN. Det va sjukt långt och åka dit och
regnade gjorde det också.. Tog ungefär 40 min dit och 40 min hem.
Och saken gjorde ju inte det bättre av att det var jätte mörkt när vi
skulle åka hem, livrädd(a) som jag/vi var så åkte vi typ och tuttade
lite då och då för att skräma bort älgar och rådjur från vägarna, haha!
När vi skulle åka hem och vi kommit halvvägs så stod det nånting
ut längst vägen och jag fick panik(!) och bromsade och tuttade så
djuret skulle gå bort, men icke sa nicke, det gjorde det inte.. Men
sen fattade jag mod och gasade förbi och när vi åker förbi så ser
vi att det är en KO, så jävla barnsligt, hahaha! =) Det va skönt iallfall
att komma hem sen och lägga sig i sängen vid 2 på natten. Ajuste,
kanske ska säga att vi åkte ut till Hävla för att träffa Bells också som
bor där ;) haha. Annars skulle vi nog aldrig åkt ut till den där hållan.
Aja, vi överlevde i allfall. Och i dag vetfain vad som händer, bella har
ju åkte hem så jag ska väl förmodligen träffa Malin ikväll och kanske
Sofie också.. Och i morgon blire typ tjejgrej hemma hos mig, dricka
spela ölbrännboll(?), ölspelet, pyramiden, snacka & ha trevligt! =)
Synd bara att så många e bortresta och så många som redan har
bestämt att göra andra saker =/ Men somsagt, det kommer fler gånger,
typ som när jag är ensam en HEL VECKA själv <3 Så blire grejer
varje dag :) och vägrar sova ensam gör jag också så måste ha någon
här varje dag ;) undra vilka som blir mina offer (a) haha. Aja, skriver sen.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback