Att vara eller inte vara.

Jag kan inte styra hur mina andra kompisar känner & tycker, jag är
ledsen men det funkar inte.. Men alla kan inte vara perfekta, INGEN
är prefekt och man kan inte va omtyckt av alla, inte ens jag är omtyckt
av alla det finns säkert folk och fä som tycker massa dåliga saker om
mig, men det jag inte vet, det lider jag inte av heller. Men bara för att
mina kompisar tycker en saker om en annan kompis man har så
tycker inte jag att min vänskap till den personen ska förändras för att
det är ändå en av mina närmare vänner och den personen BORDE
veta att även fast mina andra vänner snackar så behöver det inte
betyda att jag instämmer på det dom säger, för det gör jag inte,
visst, det finns saker som har hänt men det har vi liksom pratat om
så det är mest gamalt skit och det är glömt, misstag kan man göra,
det är så människan är byggd, den är inte prefekt och alla ser olika ut.
Det här är bara en töntig grej, men eftersom att hela umgänges grejen
rubbar sig som fan så tyckte jag det va dags och ta tag i det och berätta,
även fast jag inte ville, för jag vet hur mycket det skulle göra ont och höra.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback