skratt och tårar?

Ska ens egna syskon gör så man sjunker ner till botten?
Fyfan vad jag hatar er just nu! Ni gör allting för att göra mig
irriterad, allt för att göra mig ledsen & allt för att göra mig arg!
Ska man behöva känna sig otrygg i sitt hus? Känna att snart
kommer det nånting elakt.. Det är liksom inte dom stora grejerna
som gör det utan det är dom här små kommentarerna som gör
mig SÅ sjukt ledsen! Men ni fattar väl ingenting? Era jävla idioter!
Sorry, men just nu känner jag bara att skriva såhär.. I dag fick ni
mig och gråta, gråta för första gången på riktigt riktigt länge! Du
har själv varit nere i gropen så varför i HELVETE ska du dra ner
mig i gropen för? VARFÖR? Men inte fan tänker jag låta det gå
så riktigt långt som du fick det och göra! Börja skära sig och
massa skit? Va äre för bullshit? Så lågt tänker jag aldrig låta
en person skjunka mig! Jag vet att jag är en stark person
inom mig och den personen tänker jag hålla mig till! Men
ni trycker på mina svaga punkter och det gör SÅ fruktansvärt
ONT! Jag förstår inte vad ni har hållt på med? Om ni ska hålla
på såhär så tycker jag ni ska skita TOTALT i mina vänner &
mig! Jag vill liksom inte vakna på mornarna och höra hur ni
snackar skit om mina vänner i köket? hur jävla kul är det och
höra?! Jag ogillar redan mormor för att hon kallade min bästa
vän för lösaktig och att hon va äcklig! Vill ni att jag ska göra samma
sak med er? Jag HATAR er just nu! Okej, hata är ett starkt ord men
jag gör fan det! Så mkt som ni har sänkigt mig dom senaste veckorna,
ingen i  hela världen ha lyckas med det, INGEN! Och det ska bli så jävla
skönt när bara pappa & jag är hemma en hel vecka själva!  Ibland är
bara min pappa för bäst, han e den i slut ändan som alltid är där, vare
sig vi pratar öppet el bara är där så finns han liksom där till hands! &
mamma, hon är fan den som förstår mig bäst, det finns nog ingen i
hela världen som förstår mig och lyssnar som hon gör! Jag har nog
INGA hemligheter för henne, förut ett få tal.. Men mina syskon? fuck
them.. Dom lyssnar aldrig på mig, dom finns aldrig där! Ända sen
min stora syster flyttade hemifrån och träffade det där jävla aset så
har hon aldrig ställt upp för mig fullt och heligt. Shit, jag har aldrig känt
såhär förr? Det har aldrig känt så jävla kaos som det gör just nu! Vi
har alltid vart den familjen som håller ihop och bråkar aldrig! Ska det
förstöras nu? Jag har liksom inte bråkat med mina syskon seriöst
en enda gång, vi har alltid hållit någorlunda sams dom 4-5 åren som
har vart nu! Jaja, jag pallar't inte mer iallfall.. Men dom verkar ju inte
förstå.. Jävla as! Nu har ni fan nått botten i det här jävla havet!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback