Torsdag

jag

Ny dag, nya händelser, nya tankar, nytt nytt nytt
.. Eller?
Skolan började som vanligt lite halvsegt.. Vi började med att
vi fick reda på vad våra handledare heter på våra APU platser.
Jag som ska va på ICA violen i Katrineholm ska ha Lars Karlsson,
ett väldigt ovanligt namn, menar't. Sen så fikade vi lite(?) och såklart
så köpte våran snåla lärare fika från Lidl, så fattigt. Sen vid halv 12 så
slutade vi.. Chill dag. När jag kom hem så hände det ingenting speciellt.

Jag är fortfarande förbanad på kärringen på Åhléns, men nu skiter jag
i det där jävla kärringen och drar till Nyköping i morgon och köper det
där i ställe, köpte på mig iallfall Root Lifting Spray från Björn Axen
Åhléns så kärringen skulle bli nöjd ;D Nejdå, hade ändå tänkt och köpa
den. Somsagt i morgon äre Nyköping som gäller efter skolan och också
PENGAR! dock bara studiebidraget men det får räcka! Får se vad jag
hittar.. Bella ska med så trevligt sällskap får jag i allfall.. Fika och latté är
iallfall ett måste.. Eller va säger du Bella? Aja, kul ska vi iallfall ha det.
Sen senare på kvällen åker jag hem till Vingåker och är med Sofie.

Söndag ska jag till Eskilstuna och träffa min Farfar som ligger
på sjukhuset, vet inte hur jag kommer känna eller tycka? stor klump
i magen kommer jag iallfall ha när jag går in där.. Tänk om han inte
klarar operationen den 1 Februari? usch.. Jag har aldrig vart med om
att en släkting dör och vill inte heller det.. aldrig </3 usch tvi & blääää.
Om man ändå kunde spola tillbaka tiden iallfall 5 år så man kunde ta
igen all förlorad tid med honom.. Har inte träffat honom på ett år snart.

NU har jag bestämt mig.. Jag ska börja på Naturdiet igen och gå
mina 2 timmars promenader på kvällarna.. Ska försöka börja gå
40 minuter på mornarna också.. Sen blire att köpa det där förbaskade
gymkortet.. Nu orkar jag inte vänta på Sofie länge, nu köper jag det
väl själv! MEN det kommer bli tråkigt att träna själv =/ SÅ måste snacka
med Sofie i morgon om det där och se om hon är på eller inte, annars
blire som sagt och träna själv.. Jäfla bitch Sofie.. haha!

Nej nu har jag skrivit tillräckligt..

/ Linda

naturdiet      

Mitt nyttiga liv?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan ju börja träna i Högjsö med mig ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback