Tisdag

ugly betty

Fyfan, kollade nyss på Ugly Betty.. JÄVLA kärring säger jag bara,
den där Sofia borde stoppa in lite vett i skalen.. OCH JA jag vet det
är bara en serie, men seriöst?! "Hur man får en kille att fria till en
på 60 dagar" ?! GASH.. Man blir ju irriterad! Sen bara dumpa honom
i TV sådär bara.. jaja som sagt det är bara en serie. Linda Dampa ej ;)

I dag så vare skola efter det följde Caisa & Sofie med mig hem för att
hämta pengar sen drog vi till fiket, träffa Malin och tog sen en fika :) Det
va trevligt.. mumsigt med Cafe latte After eight och en Cookie choklad.
Sen drog jag och sofie med hem till Caisa och sjöng karaoke och knasa
oss :) PEACE PEACE PEACE och sen dunk med micen på sofies läpp..
Hoppas det gjorde riktigt ont (a) RIKTIGT ONT! haha. Aja nu ska jag
duscha och sen plugga till engelska provet.. booooooooooooooring!

/ Linda


1. vad använder du just nu för jacka? - En lång boomerang jacka, marinblå.
2. vad använder du just nu för skor? - Ett par låga stövlar, svarta.
3. favoritfärg på kläder? - Alla möjliga färger.
4. favoritmaterial på kläder? - bomull & jeans.
5. Vad skulle behövas just nu? - Ett par nya jeans.
6. favoritaffärer? - Make up store och Ålhéns city i sthlm.
7. favoritmärke? - Make up store & Björn Axen.
8. favorit shoppingstad? - Stockholm och Norrköping.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
- Friis & company & en lång svart.
3. smycken? - guld, guld, guld & lite silver.
4. solglasögon? - Vi tar det i sommar va ;)
5. nagellack? - Make up store nagellacken.
6. mp3? - lyssnar på den dagligen.
7. mobil? - Motorola v525 OCH JA jag ska köpa en ny mobil. Nokia 5300

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? - Nycklar, busskort, tändare, lipsyl.
b) handväska eller liknande just nu? - Plånbok,  Dior läppglans, pennor,
halsduk, lyle & scott mössan, vattenflaska, tändare & loggbok.
2. vad tror du på? - Sommaren.
3. vad köpte du senast? - En skjorta från stockh lm, Rosa glitter från make up
store och Björn Axen hårsparyen forming..
4. har du nåt husdjur? - Japp, en hund som heter pepsi som är en blandning
mellan golden retriver, border collie, lång hårig collie och labrador :)
5. vad bor du i? - villa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback