Tisdag

Jag bli så himla arg på kärringen på Åhléns! Jag va där i dag
för att för 3 gången fråga om dom hade fått in Björn Axen hår-
sparyen.. Tror ni att dom hade fått in den?! NEPP, självklart inte.
Så då sa jag: Jaha men ni skulle fått in det förra onsdag, hon
ba: JA, men det hjälps inte eller hur? Den står inte där borta
alltså har den inte kommit hit. MEN URSÄKTA DÅ?! Va lite mer
otrevligare nästa gång, tack! Aja, hon sa iallfall att den skulle
komma in antingen i morgon eller på fredag så då hoppas jag
att den kommer in någon gång den här veckan. Orkar inte väntar mer,
Jag behöver hårspary! Jaja, det hjälper inte och sitta och hetsa upp
sig här, det är bara och bita ihop och vänta tills den kommer in.

Pojkar, pojkar.. På plan ska man spela fotboll inte slåss.
Världens roligaste fotbolls match såg jag i dag, haha!
Katrineholm mot Södertälje va de va? aja, w-ever ;D
En sak är säker, sista minuterna spelade dom någon
konstig sort av "slå-ner-dom-fotboll" Blattar mot Svenska.
Höll på och bli ett jävla slagsmål, synd att det inte blev det..
Hade vart kul och se (a) haha, nevars. Jag ska nog börja
kolla på mer fotbolls matcher om varje match går till sådär ;D

En buss i morse började brinna? och på en buss hade bromsarna
frusit, DET ÄR BRA ATT MAN SÄKRAR BUSSARNA! ;O
Tur att man inte satt på någon av bussarna.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback