Söndag

Helgen har vart helt ok. I fredags va jag hemma för att jag inte mådde
så bra men drog ändå till Nyköping med Bella. Hittade ett glitter på
make up store som va rosa/lila, en skjorta som va randig och sen
Björn Axen hårsparyet som dom har gjort om flaskan på, helt pimpad :O
skit ful.. MEN det är innehållet som räcknas ju! ;D Sen i går så va jag
men Malin & Caisa på juniornattan och kollade lite på fotboll.. ganska
Tråkigt så vi drog vid 11 redan! ;P Medans Bella va där till 5 på morgonen?
hur pallar hon?! jävla raggare säger jag bara, haha! Och i dag så har jag
vart på Eskilstunas sjukhus och hälsat på min farfar.. Fyfan säger jag
bara.. han e typ bara skin och ben nu?! läskigt! Hoppas att operationen
går bra på torsdag och han klarar det.. Gav han iallfall en varm kram sen
när vi gick.. Sen när vi åkte i från sjukhuset så drog vi till tunapark en sväng
och där hittade jag en ögonskugga på make up store :) skit fin.. Min första
pastellfärgade ögonskugga typ, eller iallfall min andra. I morgon får vi se
vad som händer.. Det är i allfall skola sen får vi se hur dagen slutar..


-
Det kändes som  knivar som drogs över hela min kropp
när jag såg dig gråta.. Det gjorde verkligen ont. <3



/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback