Måndag

Jag ogillar hur folk är nuförtiden.. Vadå utseende?!, är det allt?
Jag kan inte säga att jag inte hör till dom personerna som
kommenterar endels utseende.. Men jag tycker att världen har
gått för långt.. Det finns säker många underbara personer där ute
som man skulle kunna ge en chans om man la enerige på att lära känna
dens insida.. Men eftersom att inte utsidan är fin så lägger man
oftast inte enerige på att lära känna den personen vilket ibland
kanske gör att man gör stora misstag.. menmen life goes on.
Det kommer alltid finnas utseendefixering i världen, såere.. Det
är ingenting man kan ta bort eller förbjuda bara sådär på en sek.


Jag tycker inte om personen du har blivit.. Vad är ditt seriösa
riktigta jag? Jag hatar den personen du är i dag.. Från att va
den underbara vännen till att nästintill bli ett monster.. Det är
så jag känner.. Du är inte den där omtänksama personen
längre som bryr sig om alla andra och det känns konstigt för
att du har alltid vart den personen som ställer upp för alla vad
det än har varit. Vart har du tagit vägen? Tappade jag dig på
vägen hit eller vad var det som gick snett? Ibland undrar man
om det här är något jävla skämt.. Jag bara väntar på att någon
ska hoppas fram och skricka "skoooja" men jag har nu inset
att det kommer va såhär nu och föralltid typ.. =/

*tomt*

-
Det ända jag vill göra nu är att gråta ur mig i din famn, <3

/ Linda

jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback